Saturday, February 22, 2014

Preview " Running Man Giveaway "

Salam...
they are apart of my life story.. admire them so much..

Kat sini ada sesiapa peminat Running Man??? Ada tak?? Fa terfikir untuk buat Running Man Giveaway since fa peminat tegar Running Man.. tak pernah lagi fa miss mana-mana episode RM... my favorate RM member of course la Yoo Jae Suk... ^_^

humble, funny & responsible person... admire him more and more

fa ada sesuatu yang sangat berharga fa simpan tentang RM nie..
and niat nak kongsi dengan kawan-kawan yang bertuah..

fa ada koleksi RM dari episode 1 ~ now!!!
fa collect sejak 3 tahun yang lepas...
so...
kalau fa buat GA nie agak2 ada x yang berminat nak join??
respond please ^_^

12 comments:

Anis Aisyah said...

akak! buat je. saya akan join. walaupun saya xla tgok sgt. tgok pun if terjumpa. tapi saya mmg minat2 giler2 ngan diorang xD

Ain ♛ said...

wahhh gila tak minat, gonna be fun punya. hah serious from episod 1 till now? gotta be awesome gila :O

Aisya 사구라 said...

berminat~!! hahah saya suka gary

Qira said...

aaaahhh this is what i want! adik saya delete semua collection RM sy sobs. kalau ditakdirkan berjaya pun saya sanggup beli collection awak boleh? hehe

farhana effa said...

InshaAllah.. kalau ramai yang respond GA nie akan wujud tapi secara berperingkat boleh? sebab until now dah ada ep185... bnyk tue.. so fa rasa better buat part by part :)

@Qira : tunggu GA dl eh..pastu nanti kita bincang blakang tabir hehehe ^_^

Ain XO said...

saya!! *sambil angkat tangan hehe
kak nak buat ga ea, meh sye tlg buat banner :)

Yumida Huda said...

sama..yumida pun peminat running man..sukat kat jong kook yg gagah, monday couple, girin kwang soo, semua bez2 ada identiti sendiri

follower ke 289..jemput singgah ke blog Yumida & follow back klo sudi
http://umikasum.blogspot.com

Anis AnsyaKimc said...

Wah ! saya suka saya suka *versi memey Upin Ipin :3 Sy pun minat RM ! Minat sangat-sangat esp : KwangSOo, The Legend Betrayal <3

shahida rahim said...

waaah best2! buatlah :)
mmg suka tengok RM xpenah miss..huhu

Diyana Wan said...

Macam best je. hehe

MiaLovetto ^^ said...

sure :)

Siti Aisyah said...

sy nak!! btlah kak fa~~~ btlah~~ *muka membodek*