Monday, October 28, 2013

Mondays Blues...

Salam....


Tajuk diatas semestinya dan setepatnya menunjukan mood fa hari nie.... bukan orang yang kluar rumah je yang ada penyakit nie ye... yang stay kat rumah pun ada juga... ^_^

Kemalasan melanda dengan dose yang maximum... malas nya nak buat slide show untuk viva nanti... sob..sob..sob... walaupun fa tak dapat tarikh viva lagi tapi rasa-rasanya dah makin menghampiri... seram sejuk dah diri... mohon doa dari kawan-kawan semoga fa lulus dengan cemerlangnya dalam viva nanti... ^_^

#mood malas sila beredar..mood rajin datang la berdamping!!! ^_^

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Monday Blues ni tak mengira siapa pun sebenarnya, sama ada yang duduk di rumah atau bekerja... kalau dah rasa kemalasan tu tetap akan rasa juga...he he he... salam monday...

hainom OKje said...

Setuju...Okje pun malas nak mengemas rumah ni
Muka kucing tu pun dah jadi gitu...hehe