Monday, January 2, 2012

Mengemukkan Badan.. sigh~

Salam...

now 2 am....

Mak baru je pas tengok ulangan MasterChef dan dengan rasminya mood masak memasak mak datang... yang jadi tukang menghabiskan nya sapa lagi kalau bukan fa... masuk kali kedua tambah... tetiba dengar suara kat tepi.. 'hai banyak makan...' dush..dushh... mak!!! tue la sape suruh masak sedap2 kul 2 pagi nie huhu.. kesimpulannya.. kena tunggu lagi sejam.. hopefully xda la naik banyak sangat berat klu tido lagi sejam nanti huhu nasib baik esok balik dengan abang... klu xmau terbabas tepi highway xcukup tido... hehe mintak simpang....

Esok balik ngan abang...
Susah nya nak pujuk abang balik awal... bukan xnak lepak lama kat rumah tapi kerja kat kampus duk panggil dari hari sabtu hari tue lagi.. saja wat2 xdengar... tapi esok terpaksa la merajinkan diri balik awal juga kalau x... alamatnya xsiap la fa nya master... silap hari bulan kena extend... xnak la..minta simpang... huhuhu.... try my best 2 finish it earlier... have another mission after this... mission ape?? hehehe sampai masanya fa akan warwar kan wokey?? mission yang dah lama fa pendam... but after a few incident lately... fa dah mula terpikir balik nak capai mission tue.... xsume yang kita impikan akan kita capai.. dan xsemua yang kita rancang akan kita dapat... sebab sebaik2 perancangan adalah rancangan dari Allah... apa yang fa belajar lately adalah... sebaiknya.. setiap benda yang kita buat... kita serahkan lah pada Allah sebab Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hamba2nya...
bak kata imam muda Amar..

"mohon la pada Allah apa yang terbaik disisi Allah buat kita.."

Tapi bukan berserah tanpa usaha... kan kita sebagai orang Islam di suruh agar sentiasa berusaha...

"siapa berusaha dia yang berjaya"

haa... kan..kan..kan ...
Ermmm that is my dream.... I'm looking forward to achieve it no matter what... go for it gurl!!! InsyaAllah... need support and pray from all of you guys ^_^

ok la...
snack time!!!! aka korea time...
kan xboleh tido lagi so layan citer korea dulu la... nite all ^_^
wasalam.

2 comments:

icha fariha said...

lapaq mee goreng mak mehhh

effa farhana said...

sabaq satt.. bulan 7 nie sila balik dengan kadar yang segera k ^_^