Friday, October 14, 2011

Alhamdulillah.. everything goes smoothly...

Yap... I already finish my presentation paper... Alhamdulillah.. everything going smoothly even do doing last minute correction on my slide show... hehehe... cuak seh... last minute tue... cuak dari pagi sampai la ke tengah hari.. lunch pun ala kadar coz cuak nya pasal kan... 1st time kot.. well everything need a first experience... kan..kan..kan.. abis je present paper dalam hati cakap.. oh macam nie ke International Conference... see...dapat juga gain a new knowledge kan... plus dapat add more friend here.. yang xkenal terus jadi kenal.. hehehe.. janji pandai2 la bawak diri kan... apa2 pun dah selamat publish one paper for this conference... another next paper is coming.. this is just a beginning for me.. there are a lot of paper presentation and viva coming soon... pray for me!!



p/s:: saya di landa virus angau ke??.. mana saya pergi saya nampak dia.. mana saya lihat saya nampak dia.. saya betul2 angau ke?? kadang2 saya sendiri keliru.. betul ke dia atau orang lain.. ermm... sebenarnya saya rindu dia.. saya harap dia begitu juga::

No comments: